خاطرات علیرضا جوووونی

بهترین هدیه دنیا

1395/8/3 2:33
نویسنده : محدثه
9 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا جووونم تو بهترین هدیه ای که خدا ما رو لایقش دونست

 

 

خداجووونم بابت هدیه ات ممنونم

 

 

علیرضاجووونم تو اینقدر دوست داشتنی هستی که به همه خستگیا می ارزه

 

گاهی که گریه های کولیکیت زیاد میشه و تا صبح منو بابا رو بیدار نگه میداری

 

ولی فقط یه لبخندت بمب انرژیه

 

یه وقتا انقدر خوابم میاد و چشام گرم میشه که دلم میخاد فقط چند دقیقه

 

چشامو رو هم بذارم، ولی تا چشامو میبندم غرغرت در میاد و اعتراض میکنی

 

که چرا من خابیدم. جدیدا هم که خودت میغلطی و با پاهای نازت انقدر به من

 

میزنی تا من پاشم و خیالت راحت شه که بیدارم. ولی فقط یه نگاه که میکنی

 

یادم میره که خوابم میاد.

 

علیرضا جوونم از اونجایی که خیلی خوابت کمه دکتر برات یه قطره نوشنه که یه

 

وقتا که خیلی بیقراری و کم خوابی بهت بدم تا خوابت ببره ولی دلم نمیاد بهت

 

بدم و میترسم برات ضرر داشته باشه

 

ایشالا که زودتر خوب شی و خوابت میزون بشه

 

دوووست دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)