خاطرات علیرضا جوووونی

حموم چهل روزگی

1395/5/28 12:29
نویسنده : محدثه
15 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا جووووونم بعد از چند بار که دکترتو عوض کردیم، دکتر تشخیص داد

 

که تو کولیک داری. الهی فدات بشم که اون دل کوچولوت درد میکنه.

 

کاش میشد همه درداتو من بکشم. گاهی شبا تا صبح فقط گریه میکنی

 

و پاهاتو تو دلت فشار میدی. وقتی فکر میکنم که تو چه دردی میکشی

 

که حتی نمیتونی بخابی دیوونه میشم. گاهی وقتا هم که دیگه طاقتم

 

تموم میشه و باهات گریه میکنم. من فدای اشکای کوچولوت بشم. دیگه

 

بیخابی و شب بیداری برام مهم نیست. فقط از خدا میخام زودتر دلت

 

خوب شه.

 

امروز 40 روزه شدی. مامانی اومد خونمون که تو رو ببره حموم 40

 

روزگی. آخه قدیمیا میگن یعضی بچه ها بعد از حموم 40 روزگی که 40 تا

 

صلوات به آب حموم بخونی، خوب میشن و دیگه گریه نمیکنن. آرزوی من

 

و بابا فقط سلامتیه توئه.

 

اینم عکسات بعد حموم:

 

 

 

 

 

 دوووووست دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)